Het vergroten van de merkwaarde en de beleefwaarde van Noordoost Friesland als toeristische bestemming.
Deze businesscase heeft als primair doel: het vergroten van de merkwaarde en de beleefwaarde van Noordoost Friesland als toeristische bestemming. Dit primaire doel sluit aan bij de toeristische visie die door de regio Noordoost Friesland is opgesteld. In deze visie wordt geadviseerd om de regio toeristisch te ontwikkelen op basis van de vijf streekmerken: Nationaal Park Lauwersmeer, Nationaal Park De Alde Feanen, Nationaal Landschap Noardlike Fryske Wâlden, Werelderfgoed Waddenzee en de stad Dokkum. Het secundaire doel van deze businesscase is projecten die het fijne woon- en werkklimaat van de regio bevorderen, zichtbaar te maken.
De subsidieregeling Versnellingsagenda staat open voor:
Wil je meer informatie over regiomarketing en destinatiebranding of heb je een bijpassend projectidee? Neem dan contact op met Elizabeth Pilat.